Sunday, January 16, 2011

Season of the Witch superb!

setelah sekian lama aku jadik 'katak bawah tempurung',
sampai cerita apa yang skang ada kat panggung pun aku boley tak tau.
akhirnya semalam aku kembali ke zaman bertamadun.
layan cite Season of the Witch kat MBO. =)

movie ni telah aku kategorikan sebagai superb!!

before aku beli tiket wayang cite ni,
macam bese ar mesti akan ada discussion dulu.
soklan² sumenya berkisar tentang agak²nya best ke tak cite ni.
then member aku sorang ni cakap cite dia lastly pasal syaitan.
"they accused this girl for being a witch but turns out that she is actually a devil."
aku sebenarnya tak suke before aku start tengok cite orang da bitau aku endingnya.
tapi dia cakap macam tu sebab some people tak suka cite setan merepek² ni.
memandangkan aku rasa tak merepek sangat la kalo cite omputih,
plus pelakonnya ialah one of my favourites, Nick cage. (macam member kamceng kan?)
so aku pilih untuk tengok cite ni gak akhirnya.
dan rupanya tak sia² aku pilih nak tengok cite ni gak semalam. hoho.
even aku da ada dalam mindset aku yang budak tu sebenarnya a devil,
tapi cite tu telah diolah dengan sangat bagus.
menyebabkan aku jadi kagum jugak dengan ending yang 'aku da tau' tu.

aku pun tak pasti korang paham tak apa aku duk merepek ni.
korang kena pegi tengok snirik baru feel kot.
seriously it's a great movie. tak rugi tengok.

p/s: nick still nampak macho even da tua. i loike!! heheh.

0 comments:

Post a Comment