Friday, December 23, 2011

I malas nak sabotaj frenship I dengan Megan Fox, tu je.

haihhhh..
hah, kalo da mula entry dengan keluhan panjang tu pempaham jela.
ari ni nak guna aku kau lak. penggunaan i-u boleh guna time mood ok jek.

ok tengok sini.
boipren kawan aku ni, masa aku jumpa dia, dia besar! serious.
nak kata gemok gila tu takla jugak, tapi besar la. plus dia tinggi.
pastu 2,3 ari lepas aku jumpa dia, dia da kurus la weyh!
aku tanya member aku, balak ko ni da turun berapa kilo?
"dalam 8,9 kilo kot". jawapan yang mampu buat aku terkedu.
balak dia tu boleh tahan besar pastu hilang 8 kilo boleh kurus macam tu?
pergh! besar gile efek hilang 8 kilo rupanya. aku imagine 8 kilo tu sikit je tau.
then aku tringat member aku yang kurus sebab putus cinta dulu. eheh.
dia pun masa tu susut 6 kilo rasanya. lari jugakla size baju. dasat.
lagi 1, ada kawan aku yang try product herbalife hari tu,
tak sampai sebulan pun dia turun 13 kilo kalau tak silap aku. dafuq?
senang betol bunyinya bila tengok diorang ni hilang lemak² tepu tu.
cumanya dia ni memang sangat besar la, hilang 13 kilo tu macam tak beza mana.
still, it's 13 kilo's gone in seconds. eceh, hiperbola.

tapi apsal sume orang turun 6,8 kilo tu macam simple gila jek gayanya??
aku putus cinta, putus kepala sume pun samaaaa jek beratnya!
waaahahahaha. cis.

tapi macam mana agaknya rupa aku kalau aku hilang 8,9 kilo ek?


ada abs tros siap²? awwww..*melampau gila imaginasi*
tapi ini la yang malas nak kurus ni, hot sangat pulak karang.
nanti bergado dengan si Megan tu sebab kacau 'periuk nasi' dia.
eh, atau mungkin kami dari besfren boleh jadi kapel pulak ke?
sudahhhh..join dia jadi lesbo pulak dah. nyumm!! lagi parah.

=P

p/s:
ingat nak cari basikal la sbijik, petang² boleh pecah lemak ronda² ye tak?

0 comments:

Post a Comment