Friday, August 12, 2011

Girlfriends are forever~

Pernah tak rasa macam loser gila? pernah? pernah rasa macam "bodohnya kau ni, orang cakap langsung tak nak dengar. apa nak jadi dengan kau ni?!" pernah ke? ha, itulah yang aku rasa sekarang. terang lagi bersuluh apa yang aku buat sekarang ni salah dan akan datangkan sakit kat diri sendiri. abis sume kawan² rapat aku terpaksa dengar kerisauan dan gundah gulana hati aku ni kononnya. Tapi bila diorang nasihat kat aku pasal apa yang aku patut buat untuk kebaikan aku, ada aku ikot? ada ke?? penat orang perah otak pikir untuk aku, alih² aku cenggitu lah jugak. grrrr..*lempang diri sendiri sampai pengsan!*

i know deeply where this is going *which i'm not gonna like the ending of it* but yet still, i'm effing doing it. takdelah aku makin² buat, tapi tak jugak aku stop. GILA. aku tau kawan² aku pun da mula geleng² kepala tengok aku. Aku tau diorang risau dan aku tau diorang tensen tengok aku tak dengar cakap. aku mintak maap sangat². bukan aku taknak buat macam korang suggest aku buat, tapi aku tak mampu. i have never felt like this before, so do understand that this is going to take some while for me to let go. and i know that i can never expect people to exactly understand how i feel. Tapi aku tetap berharap korang boleh sentiasa keep on bagi je nasihat kat aku sambil aku amik masa untuk gain the courage to do the right thing and move on. even aku ni belum tentu ikot sebijik² nasihat korang, aku tetap perlukan nasihat² dan beringat² dari korang supaya at least aku tak terlepas pergi lebih jauh dari sekarang ni. seriously, aku bersyukur sangat aku ada korang. aku harap even aku buat keputusan yang salah and end up tersungkur tepi jalan esok² pun, korang still akan ada dengan aku, support aku bangun semula. knowing that you girls will always be there having my back dah cukup untuk buat aku mampu tido lena malam². semoga korang mampu sentiasa bersabar dengan kerenah aku yang boleh buat korang migrain ni. aku sayang korang!. thangs sebab sentiasa amik berat dengan aku, jaga aku, and ajar aku macam², even aku ni sometimes boleh tahan jugak bikin korang geram. ;b 


thangs girls~ *sabar jela ngan aku yeh, hugs*

0 comments:

Post a Comment