Tuesday, August 2, 2011

Maen Belon Buih di Dataran Penggaram

Trip ke china hari tu pun aku belum sempat story in detail.
baru upload gambar semata-mata, tu pun tak semua.
nak kata tak punyai masa pun tak jugak, cuma mungkin aku malas.
malas nak ulang lagi story yang tah dah berapa puluh kali aku jawab dekat orang.
plus, aku rasa gambar pun da cukup banyak menceritakan situasi kejadian kan?
kira ok la tu. asal cukup syarat, da boleh skip next story pulak rasanya.
nantilah bila aku da datang rajin aku, aku bagi full story how's life in Beijing is.

**********************************
meanwhile, next is:
aktiviti bermain belon buih di dataran penggaram sambil usha orang ramai.












skarang memang style kalau upload gambar nak sebesar tidak.
baru puas nak tengok kononnya. ceh.

=)

0 comments:

Post a Comment