Friday, October 28, 2011

Baru nak nampak cahaya

Masuk lusa dah 30hb oktober. genap sebulan aku pindah masuk rumah baru. serba takde. takde tv, takde peti ais, takde mesin basuh, takde internet, and even katil pun takde. pakej lengkap hidup serba daif. gila bukan takat bosan lagi dah, tapi rasa ketinggalannya bila dah terputus dengan dunia luar macam ni. bukak facebook tengok semua orang dah ada cerita baru itu ini, aku sorang tercengang baca semua berita. baru hari ni dapat pasang brodben. baru hari ni dapat follow balik semua story and updates. and baru hari ni nak mula balik buat keje yang da sebulan berabuk tuh. =.="

esok budak UTHM konvo. aku entah dapat datang ke tak. kalau esok kena OT, memang kirim salam jela kot. lewat sikit baru aku join karok 2,3 lagu. sesi bergambar memang awal lagi aku da miss. haih. tapi takpelah, nih dah ada brodben nih, dengan lusa aku pun da resign keje, nanti aku catch up la balik apa yang patut. insyaAllah. cumanya dengan brodben yang perangai macam cilake asyik nak disconnect ni, memang 8 tahun jugak la baru aku dapat update semua cerita kot. wuwuwuuu...sabau jelaaaaaaa...

p/s: gila lama dah tak pegi maen belon kat dataran, rindu plak. padahal dataran tu jalan kaki pun sampai dah skang nih. sebelah umah jek kot. ces.


0 comments:

Post a Comment