Tuesday, March 6, 2012

Buku Nilam saya.

February 12th,
last aku up status is on that date; lama dah jugak tu.
in between that date and today's date,
ada la a few interesting things happened.
le problemo is aku hilang mood nak berblogging lately.
usah kata up post, pergi blogwalking baca post orang pun aku malas.
facebook pun dah tak berapa nak menarik lately.
wait, adakah ini symptom² meningkat usia??? *peluh menitik kat dahi*
tak, tak, tak. tak mungkin!
esok lusa datang la balik tu mood tu. (sedapkan hati snirik)

well btw,
since aku da lama tak update kat blog ni,
and nak cerita semmmmuaaa details memang aku tak mampu,
so lemme juz summarize eeeeverything that happened seringkas mungkin.

___________________________***__________________________
1. Balik Kelantan sempena dapat nephew baru on the 30th Jan 2012.
 "welcome to the family kiddo!"
(eh, ini kan sebelum 12 Feb lagi? termiss?? OMG)

Hazim Zafri a.k.a ajim( I yang bagi nama, bangga takkk?? =p)

Abang ayid da dapat adik, look how happy he is. #cute

___________________________***__________________________
2. Pergi jenjalan kat melaka.

sadly takde gambar pulak sebab semua gambar pakai camera orang.
dan aku tak teringat nak pergi kutip semua gambar tersebut.

pergi dengan dayah + prek.
sampai melaka pun dah lewat sebenarnya, dalam pukul 4 i think.
sempat pergi makan kat Seoul Gardens,
then jalan² kat dataran pahlawan (kedai da start tutup masa ni),
and lastly pergi Jongker Walk (tak sure eja macam mana)
pun banyak kedai dah tutup masa ni. 
T____T

bahana bertolak lewat. padan muka snirik!

___________________________***__________________________
3. Balik KL jumpa Datin Sri dan anak2 buah.

trip mengejut.
balik dengan adik aku sebab mak panggil balik.
alih² lebih kepada aktiviti lepak² je sebenarnya.
sambil² kena teman Datin Sri yang dah nak balik Kelantan.
had fun lepak dengan anak² buah yang dah lama tak jumpa.


eh tu jela kottttt.
owh, and sekarang da pandai lepak gym hari².
stress je tros start enjin pegi angkat besi kat gym.
tak lama lagi lengan berketul², pergh!! *hiperbola*
pastu elok² orang panggil aku kak, dah boleh panggil abg lak. gulp!

ok tu je.
nak siap², nak pergi gym.
ada anak ikan ensem kat sana, ahakz!
chow~

=P

0 comments:

Post a Comment