Friday, March 16, 2012

Nak mengadu jangan sampai jadi batu api.

tolonglah tahu bahawasanya masa aku tengah marah ialah masa yang paling tak sesuai nak bukak lagi banyak point menyakitkan hati konon nak join sekaki jadi geng paling memahami. ko memahami dahla, yang ko pergi tambah rencah perasa buat apa? masa tu jugaklah nak luah apa ko pun rasa, apa ko pun pernah kena, apa ko pun tak puas hati, kasik pedas cukup rasa. sedar tak sedar, ko da trigger lagi marah aku tu, kasik semangat lebih aku punya rasa nak pergi hentak orang, pastu darah aku dah naek sampai ke kepala, cerah biji mata, korang lak rilek jek masuk bilik tido lena macam takde pape jadi. yang aku ni bengang rasa nak tumbuk orang taknak hilang, silap² boleh sampai ke pagi. cantik sungguh la kan. ko punya mengadu tu macam takde masa laen. masa aku tengah berapi tu la ko sronok maen campak² lagi batu kecik² berapi. aku ni taknak layan ko punya mengadu pun nanti takot ko rasa takde tempat nak mengadu pulak. takpun kang ko kecik ati sebab aku macam tak nak masuk side ko pulak. 

rasanya lagi bagus biar jek aku nak marah² jap pastu slow² bantu tukar topik.
kejap lagi reda la tu marah aku bila aku da start lupa. aku kan senang distracted.
aku pun boleh pergi tido ngan lena lepas tu. dosa pun tak banyak. dem.
kalau ko rasa nak mengadu pun, tunggu marah aku dah reda la.
sedapla sikit aku nak jadi pendengar setia tanpa amukan kena rasuk hantu tu.
sorila aku marah² tadi. tapi elok² aku baru nak cool down skit, sape suh ko bukak balik cite.
naseb baekla family; air dicincang takkan putus lah katakannnn.
meh² sini nak salam. maap ye.


0 comments:

Post a Comment