Monday, June 13, 2011

Adnan's wedding

ahad lepas ke kenduri adnan (meki: class of 2010), 

''tahniah bro!''

dah selamat kawen dah sorang classmate aku.

"tapi bro, ko buat aku rasa dah tua. tsk3."
T________T

hah ni bila sorang dah start bukak langkah,
mulalah ramai yang menyusul berderet² lepas nih. =.="
aku jugaklah yang tercengang² masih single nanti, erk.

"ni yang macik rasa tak berkenan sangat² nih tau! huh."
(sampai ati korang tak tunggu aku!!)

ok abaikan dulu pasal tu.
sebenarnya nak share few photos yang ktorang amik kat wedding adnan.
tapi opkoz lah lagi banyak gambar kami dari gambar pengantin kan?

"eleh..macam tak biasa plak kau posing lebey mengalahkan pengantin.."

semua muka berpeluh, berkilat tanak kalah. dahla gambar pun blurr. =.="

ok tu jek dulu gambar aku nak share.
sebab gambar² yang laen belum transfer pun sebenarnya.
keh~ keh~ keh~

esok ah aku transfer.
nanti aku update entry ni ye,
cuba belajar sabar sikit!

bersambung...

0 comments:

Post a Comment