Sunday, June 19, 2011

Review of Ladda Land



review tak review sangat jugaklah.
firstly haruslah tahu bahawa cite ni ialah cite hantu thailand.
dan ketahuilah cite hantu thailand memang horror nak mampus besenya. =.="

sinopsis pendek sependek²nya dari aku ialah,
bermula dengan family ni berhijrah ke perumahan bernama Ladda Land,
hajatnya nak memulakan hidup baru yang lebih bahagia seisi keluarga,
tapi berubah jadi kisah sedih lagi tragis bila.....
ok hari dah lewat dan aku tak kuasa nak bebel panjang.
mata aku da cuma mampu bukak separuh jek nih.
so aku tros skip ke review dari aku untuk cite ni,
sebab aku da tak sabar nak tido. zZzz.

1st. siyes takot gila babeng 
- mau 18 kali jugaklah aku ajak adik aku keluar dari wayang.
sebab rasa tak sanggup dah nak tahan jantung dari terkeluar.
penakot - =.="

2nd. banyak moral value
- ada sentuh isu family and buat kita banyak berfikir.
in whatever situation pun, family and safety mestilah comes 1st!
T____T

3rd. ending sangat menyedihkan.
- nak je aku nangis jurai²an kalah air sungai masa part ending tuh,
tapi sebab guwa rawkers yang true, jadi guwa maintain kewl jek.
(eceh, dan² la sembang nak guwa lu guwa lu)

overall, best. jalan cite dia bagus. siyes.

ok tu jek.
selebihnya tengoklah senirik.
nak suh aku cte full story, nek lemak la ko!
lagipun da pukul 3 pagi da pun nih.
selamat malam.
eh, pagi.
eh, ah mana² lah!
ok bye.

p/s: sila pergi tengok ramai², siyes syok takot dan jerit ramai². =)
p/p/s: tapi kalau penakot macam aku, tayahlah mengade nak tengok. nanti menyesal.
jenuh nak cari balik jantung aku yang tercabut dalam wayang tadi. kus semangat!

0 comments:

Post a Comment