Saturday, June 25, 2011

Happy 1 year old to Yayid

esok 26 June ialah besday anak buah aku.
HAPPY BIRTHDAY YAYID!!!!

aku beli hadiah beg Domo untuk dia.
hantar pegi sulam nama pe sume, pastu pos dari Batu Pahat.

terbang dari Batu Pahat ke Kemaman.

sulaman nama tempah khas. "Harits Merza".

aku pos domo ke Kemaman semalam (Jumaat).
dengan harapan hadiah sampai sana hari Ahad.
yelah, besenya kan pos laju makan 2 hari gak.
konon dah bajet hari dah la nih nak wat surprise.
sekali parcel boleh sampai awal pulak. aiseyh.
dah si tecit da bukak hadiah sehari sebelum besday. haha.
tengoklah tecit dah bergaya dengan kereknya pakai domo.
laju abah dia upload gambar, bagus betol.

tergelak aku tengok dia isi barang dalam beg baru. huhu.

 da kena dukung dua orang pasni. yayid dan domo.

naseb baek size ok. jenuh nak cari beg Domo yang kecik.


kerek gile ngan beg baru. haha, comel.

ahhhhh..bahagia rasa hati.
kejap jek anak buah aku da setahun.
jomlah balik kemaman jap, rindu.
T_______T

0 comments:

Post a Comment