Wednesday, June 29, 2011

Tahu tak duit tu penting? tahu tak? tahu tak??!!

rasa serabot sangat².
serabot dengan keje.
serabot dengan duit.
serabot dengan macam².
macam mana lagi aku nak jimat ni?
Abu needs a new master pump.
Paip air kat rumah needs to be fix.
(entah berapa pulak bil air kali ni. =.=")
Sewa dengan bil bulan 5 pun belum setel lagi ni.
Tak lama lagi nak kena bayar bulan 6 punya pulak.
esok jek nak kena bayar fees untuk buat visa rm60. dem.
*mula lah nak rasa menyesal join ke china nih. hish*
nak kena bagi makan Abu lagi, (dah ar kuat makan lak tuh!)
dan yang paling penting skali, aku ni pun nak kena makan tau!!!
larat pulak aku nak puasa sampai berbulan²??
T_______________T

p/s: sesape ada spare 'bapak gula' sebarang dua, pas sini 'sekor' pliz. thangs.
tak pun, agaknya ada lagi tak pertandingan maharaja lawak pasnih? aku nak register nih.
dapat hadiah RM350,000 bolehlah aku berenti keje dah pasni. siap boleh pergi bercuti lagi.

2 comments:

  1. i got a few good ideas utk dijadikan lawak utk maharaj lawak nnt. yok!

    ReplyDelete
  2. hahahaha..register cepat! 350ribu!!!

    ReplyDelete