Monday, February 21, 2011

Game bodo pun jadi best.

Lifestyle aku skang memang banyak terperap kat umah jek. dak umah aku sorang biasanya kena balik umah dia kat batu pahat, sorang lagi busy buat assignment ngan member². sume orang pun busy, tinggal aku jek bermalas²an kat umah. nak keluar jalan² tapi takde transport. bosan tahap dewa. tak tau da nak watpe. nak buat keje design, ukuran prototype kat lab tak pegi amik lagi, ari tu baru amik ukuran moldnya je. nak study simulation, pc simulation kat ofis. nak start menulis thesis, infonya nak kena geledah kat internet. kat umah nak online kena guna brodben bongok ni. setiap seminit dia putus connection. sudahnya banyak mencarut dari buat keje. =.="  

so stakat ni memang banyak membuta jela aku. pastu makan, pastu sambung membuta. mana tak debab??!! huh. *pastu keco berat naek, hek eleh!* 

selagi aku belum dapat kereta snirik, memang kena sabar jekla life macam ni. orang lain semua ada life masing². tak boleh aku nak expect lebey. diorang pun da banyak tolong. dan tak bolehla aku asyik nak menempek jek. orang sebok ada keje, sronok nak g dating, tetiba ada ko kat sebelah. pekehal??? segan snirik kot. so aku prefer duk umah je. insyaAllah nanti aku da dapat kete, life aku akan better sikit dari skang. bosan², aku turun jela pegi karok, pegi jalan² parit raja, weekend boley pegi nek gunung lambak exercise, sounds nice kan? agak ar. member² pun takdela kena risau aku sorang kat rumah ke apa ke. dan aku pun boleyla brenti hidup macam orang takde arah tuju sangat nih. lost manjang. bile aku da ada 'kaki' nanti, taula aku macam mana nak busykan diri aku. 

Hah, yang sementara aku duk umah kebosanan tu, aku main game ngan tengok movie. abis semua movie aku da round tengok. game pun sume da blasah sampai abis. Alah, game bodo jek. Tapi tengah bosan² nih, seronok jek layan haaa..




siap print screen kasik tempek sini.
paling bosan dah tuh.
bye.

0 comments:

Post a Comment