Wednesday, February 9, 2011

Mekasey Cik Puan Bunga~

tak sangka pulak aku buley menang.
aku ni sebenarnya buat untuk suka² je.
dah termenang pulak, kira bonus la nih.
luck tengah bagus kot. rezeki. alhamdulillah.
excited lebey sebab siyes tak bajet boley menang.
aku ni kan stok² kalo menulis, melalut jek yang lebey.
kalo tak caya, buley p baca snirik kat SINI
opkoz la macik terkejut tetibe menang lak.
mekasey ye Cik Puan Bunga

hadiahnya??  
jap, aku pegi cilok gambaq kat page owner GA.

taraaaa! comel jek. 

tapi aku yang ala² rockstar ni bilenya nak pakai beg comel nih ek? =.="
kalo dapat hadiah skinfood tu boleyla gak tenyeh kat muka kasik flawless. eheh.
terpaksa la simpan dulu kat dalam almari sampai aku da jadi feminin sikit. ngahaha.
ewah, demanding plak. tadi konon tanak menang sangat. skang pe cite?? cet.
skali lagi, mekaseyyyy..*excited separuh gila dapat adiah!*

p/s: prek! kte menang la prek! meh balik malaysia kalo nak share hadiah. heeee..

3 comments:

  1. ohoiiiii duduk batu pahat rupanya. hadiah by hand jeklah eh. jima duit pos! kahkahkah! tahniah! :)

    ReplyDelete
  2. ika: yeahhhh..huhu..

    CPB: eheh, a'ah..kat bp jek..study kat itho..nak bagi by hand eh? boley3! hehe..

    ReplyDelete