Monday, February 14, 2011

Layan korea sekali sekala ni bagus rupanya.

baru lepas layan cite korea 'Ur beautiful'.
16 episod, setel dalam sehari. tahniah.
aku bukan peminat setia cite² korea.
pelakon² korea pun haram aku tak kenal.
tapi aku kate cite ni best. sangat.
sepanjang malam aku duk gelak tak berenti kot.
dahla aku ni gelak mengalahkan anak setan.
kompem jiran sebelah tidur dalam ketakutan semalam. ngahaha.

mr.charming
 mr.cool
 mr.happy go lucky

pas tengok cite ni,
hati pun rasa 'chantek' da sikit.
(sogok bukan main lagi, mau tak chantek indah berseri lak hati tu?)
kalo da namanya cuci mata tengok mamat² ensem lagi sweet nih,
rumah masuk perompak pun da tak sedar apa dah rasanya. haha.

2 comments:

  1. nak!!! nanti aku amek kat ko eh.. :)

    ReplyDelete
  2. eh, aku tgk kat hardisc jambu. kalo ko nk, nnt btau ble ko nk dtg amik, aku g pinjam hardisc jambu tu dulu. ok?

    ReplyDelete