Tuesday, February 1, 2011

Rite before holiday breaks in.

banyak kali da kami plan nak pegi tengok wayang tapi cancel.
*mengeluh*
sumenya terpaksa gara² masing² ada last minit punya keje nak buat.
*mengeluh lagi*
semalam aku ngan dayah nekad nak tengok cite the green hornet.
(yang kami plan nak tengok semalamnya sebenarnya tetapi juga terpaksa cancel)
*nak mengeluh lagi ke eh? esok ar pulak.*

so semalam ktorang decide nak tengok wayang kul 10.45 malam,
supaya aku sempat ke summit cari barang² sikit dulu. ini wajib!
(lusa da nak balik bercuti barulah nak teringat takde kasut ngan beg untuk travel. =.=")
so aku da beli sehelai sling bag yang mudah dibawak travel,
dan juga sebijik sandle yang..erm..boleylaaa.. (kasut takde yang aku berkenan!!)
aku punya gelang tangan yang putus tu pun da baiki. *yey! joget²*
ngam kul 10.15 malam, ktorang gerak ke MBO.
by the way, semalam ramai gile orang kat bandar. da macam ada konsert!

cte ni cool, sempoi, lawak, lain dari yang lain, dannn encem la kato! weee~

ok, itu jek aku nak komen pasal cite ni.
if korang nak tau lebey, pegi tengok snirik.
aku bayar mahal² pegi tengok cte, korang nak tau free jek.
tak aci!! mane boley!!
tapi tak rugi manalah kena bayar sekalipun.
best kot! release tensen once in a while tak salah kannnn.
boley tercabut anak tekak ni duk gelak.
*sore gelak aku ngan dayah jek da boley runtuh panggung wayang*
lalala~

lewat malam baru sampai umah.
dalam kul 2 pagi gakla kot.
singgah makan kat mapley dulu. (kebulur!)
balik tros tido.

awal pagi tadi co-supervisor aku kol.
(co-supervisor?? ble masa aku ada co-supervisor??)

"awak free tak hari ni. saya ada buat class pasal latex, kalo free awak datanglah ye."
then dia bagi details kul berapa and kat mana.

"ok², nanti saya datang."
aku tengok jam kul 7.50 pagi.
dengan penuh mamai dan laloqnya aku duk pikir.
class latex???
LATEX??
seriously???
*otak aku da tak pikir benda lain da, hahaha*

kul 9 aku da terpacak kat class.
on time aku datang. *siap nervous*
masuk² dia bagi link suh download.
skali aku bukak..

software LaTex - for thesis writing

laaaa..yeke..
eh, apsal bunyi macam kecewa?
err..eheh.

p/s: esok aku balik KL, duk bercuti ni belum tentu aku sempat nak update blog.
so Gong Xi Fa Cai to everyone! and happy holiday.

0 comments:

Post a Comment