Monday, March 7, 2011

Shopping WISH list.

duit gaji da masuk.
so aku ada few things yang aku nak beli.

here goes the list..
(yang ni yang aku usha kat google)

makeup brush.

sport shoes.

flats

cincin fevret.

earrings.

dan juga

Jeans hitam.

6 barang jek tapi beratus gak bakal abis nih.
but then, since gaji aku masuk half jek,
so shopping list da jadi shopping WISH list. haha.
barang nak beli da terpaksa ditapis dan dipilih mengikut kepentingan.
maybe dapat beli a few from the few's jek dulu. *paria*.

out of 6,
semalam da beli 2 barang.
luckily aku jumpa yang aku betol² berkenan.

kasut sepasang.

dan juga earing sepasang.
(gambar takde)

mengikut baki kewangan aku sekarang,
rasanya cuma boley beli lagi satu barang jek kot.
so maybe aku akan beli kasut sukan jek dulu.
cincin tu boleh beli kalo aku berjaya jumpa yang affordable.
others will have to wait ye.
chow.

0 comments:

Post a Comment