Tuesday, April 5, 2011

Family terchenta

bukan aku nak protes,
bukan aku nak mogok,
bukan aku nak derhaka ngan orang tua.
tapi kali ni, memang aku upset sangat².
upset sangat² sampai sebak rasa dada.
dan aku da decide yang kali ni,
aku tanak marah², tanak cakap pape.
aku nak diam jek. diam tros sampai bila².
mulai hari ni korang buatlah apa korang suke.
aku tanak amik tahu, tanak campur, tanak tolong.
cukuplah. aku da serik. letih dah nak pujuk hati snirik.
tak payah dahla sesape nak kol² aku ke apa ke pasni.
selagi korang takde rasa nak mintak maap dengan aku,
tak payahla nak expect aku nak buat macam biasa lagi dah.
sebab aku da penat korang buat aku macam ni.
macam hati aku ni buat dari batu, ikot sedap korang nak kata.
family lah sangat. sudahlah. menyampah lak rasa.

0 comments:

Post a Comment