Friday, April 15, 2011

Wonderland~

penah pegi wonderland? 
tak penah?? rugi!
aku penah!
nak kata aku tipu la tuh.
sori sikit ye, tapi guwa tak maen ar cite bohong.

baru semalam aku ke wonderland.
bukan wonderland tempat peterpan tuh laaaa.
alice in wonderland pun bukan. jauh kot tempat tuh!
tapi wonderland pusat karaoke yang baru bukak kat bp ni je.
saje nak try out tempat baru. dengar kata best dan murah.
alang² dengan adik aku bising² nak karok dari minggu lepas.
(padahal aku pun da gian nak karok, wee~)

sebab aku tengah rajin dan baek hati,
so meh aku tuliskan charges rate karok kat sini.

Monday-Thursday,
11am-1pm : rm6 (1 free drink per pax)
1pm-6pm : rm12 (2 free drinks per pax)
6pm till late : rm17 (2 free drinks per pax)

Friday - Saturday, Public Holidays, P.H Eves,
11am-1pm : rm8 (1 free drink per pax)
1pm-6pm : rm18 (2 free drinks per pax)
6pm till late : rm21 (2 free drinks per pax)

harga ini ialah per head ye, bukan per room.
bilik dia ada banyak size, ikot bilangan orang yang nak masuk.
contohnya semalam (khamis) kami pergi 4 orang pada pukul 9 malam,
so total bayaran ialah rm68 (termasuk tax rm3.sen²) dan total of 8 free drinks.
dan bayaran ni bukan untuk karok selama sejam tau, tapi 3 jam!
servis pun bagus. heaven kan? nama pun wonderland^^

sana bukan takat ada pusat karok, tapi juga ada swimming pool.
tapi macam aku ni, tak kuasa aku nak berswimming pool bagai,
baek aku pegi layan air terjun kat berlumut lagi bagus. nyaman~

tapi semalam tak banyak bergambar.
gambar yang ada pun macam tah hape² sikit.
sebab sume orang pun sebok nak berkarok.
banyak gile pilihan lagu dia ada sampai 3 jam rasa tak cukup!

karok di wonderland.
 1st song.

 warm up je baru ni.

 pak akob.

 maen suluh lampu ngan ikan ke?

 tu dia ikannnn. (landscape kat entrance)

da habis karok, haruslah melantak. lapor!
 three layer tea.

 aku order kopi ais rasanya. hmm.

 black pepper.

 kungfu ke nama dia?

 masak merah.

cikeng cop. da macam sotong goreng tepung pun ada.

makan malam yang tak berapa nak masyuk sangatlah.
tapi yang penting karok tu aku puas ati.
mission accomplished!

0 comments:

Post a Comment