Monday, May 23, 2011

Brader kaunter library UTHM yang kerek nak mampos tapi tak jugak mampos² lagi!

Tempat kalau canggih macam mana sekalipun,
duk dalam bangunan nek tingkat atas pakai jet skalipun,
kalau bagi layanan servis suck macam gamfrang, 
baek tak payah!! buat malu jek.
T___________________T

baru student datang mintak tolong sikit,
ko da buat muka ketat gila macam keje tu susah sangat.
siap maen hempas² keyboard, hentak² meja sgale bagai,
lagi siap mendengus tak berhagak macam fedup sangat,
ai, busy sangat ke sampai mintak tolong sikit da marah²?
aku tengok skrin tu dari tadi facebook jek yang lebey.
kalau tak facebook, sembang kung kang kung kang.
paling tak boleh blah, nak buku aku maen rentap² jek.
hape ko da takde mulut nak mintak elok² barang aku?
pastu time pulang balik maen tolak² jek. dasar setan gondol!!
dah tu ko tolong pegi cari buku, datang balik siap maki² aku.
baek ko tak payah tolong kalau lepas tu ko nak maki² la mangkuk!
ko naek tingkat atas tu pun pakai lif la sibet! letih sangat ke?
memang keje ko pun kan kena tolong student hal² macam ni? pehal komplen?
aku datang sini, aku bayar mahal² tau untuk semua servis ni! bukannya free!
cakap tu elok² sikit! jangan melampau sangat siap nak naek² suara ngan aku.
aku ni datang tanya pasal buku, bukan kantoi beromen dalam library ke hape.
aku pun takde langsung suruh kau pergi cari buku tu untuk aku.
aku datang tanya nak kompemkan buku tu ada lagi kat rak ke tak. tu jek.
mana lah tau kot² orang baru pulangkan, belum sempat susun balik kat rak ke.
tanak macam penat pulak kalau duk tawaf cari buku tu, tengok² ada kat kaunter.
itu reasonnya aku datang tanya, bukan saje datang nak mengade².
walaupun memang keje ko untuk tolong aku, tapi kalau kau tanak buat,
cakap jela elok² yang buku tu ada, cuba pergi try cari sekali lagi.
aku takde masalah pun nak pergi cari sekali lagi. jawab soklan aku dah cukup.
tak payah la ko nak pergi dengan mengamok² pastu balik kaunter maki².
tanya pun salah ke?? dem la lu brader. dahla tak hensem. ptui!

serious kecewa ar ngan layanan macam ni.
library dah megah bertingkat², siap landscape!
konon library terbesar di Malaysia lah, apa lah.
macik cleaner je da 10 orang 1 floor. bersih, harum.
baru nak bangga sikit ngan library UTHM,
sekali staf kat kaunter perangai macam nohorom.
sumpah biadap nak mampos. pegi mati la faker!
tanya pasal buku sikit da nak mengamuk gitu gaya.
ko nak keje ke tanak keje sebenarnya?? pemalas!
datang duduk kat kaunter makan gaji vavi buta. grrr.
baru keje kat kaunter library da perangai kerek nak mati. huh.
kalau ko rasa tak suke keje macam ni, pegila keje tempat lain!
itu pun aku nak kena ajar ke hah tenggiling?!

haish, tak pasal² da bazir masa aku 15 minit duk marah².
oi botak! ganti balik aku punya 15 minit!! 
T_____________________T

p/s: korang pegi library UTHM jumpa brader kaunter botak², jangan bagi muka. lempang jek!

6 comments:

  1. huhu..geram gile taw..tsk3..T___T

    ReplyDelete
  2. alaa kak kat tempat saya un same.matriks johor.masing2 perangai mcm sial je.

    ReplyDelete
  3. diorg ni memang! orang atas2 cool jek layan ktorg, yg keje kaunter ni yg mmg selalunya kerek lebey. huh!

    ReplyDelete
  4. saja la tu nak bodek.padahal kite bayar for their good services.ptuih

    ReplyDelete
  5. btol²!! ptuih itu brader botak! mencik! mencik! huhu..

    ReplyDelete