Sunday, January 30, 2011

Tak jadi ah nak beli kete.

Parit Raja ngan Batu Pahat,
hujan langsung tak reti nak berenti.
area pun da banyak yang banjir.
gua ni duk pikir nak angkat kete cepat.
tapi tengok tempat da start nak banjir ni.
gua ingat macam elok gua tangguh dulu la kan?
nak beli pastu nak ajar 'berenang' ni satu hal lak.
gua snirik pun berenang 'kuak terabor' lagi nih.

status project A 
postponed.
_________________________________________________

status project B
sape ada nak jual kayak 2ndhand skang?? urgent.

gambar hiasan (google image)

sape yang rasa nak tumpang gua, kena booking cepat.
sebab seat gua limited untuk sorang jek penumpang.
tu pun silap² gua buat isi bekalan makanan gua jek.
kalo gua isi lu, bukan gua boley makan lu pun kan?
*disambung dengan gelak macam setan*

astaghfirullahalazim..geleng kepala 18 kali.

p/s: semoga kita semua dijauhkan dari segala bencana. amin.

0 comments:

Post a Comment