Monday, November 15, 2010

9.30 pm

Berkeliaran kat blog org.
Lompat sana sini.
baru 9.30 malam.
masih awal tapi aku da nekad nk masuk tdo.
masalah da muncul.

aku jeles tengok sume org tgh bahagia bercinta.
so bek aku tdo.
moga esk aku lupa prasaan tu.


*En.B, aku rindu ko. tapi aku rindu ko yg dulu. sbb En.B yg dulu syg aku.*

fuck.
aku kena kuat.
En.B selalu kata dia suke aku sbb aku kuat.
dia kata aku pandai jaga diri dan aku blh berdikari.
tak macam pompuan2 lain.
aku akan buktikan aku masih kuat macam dulu.
senyum tak pernah lekang.
gelak macam setan.
even hati da perit macam kena cili.
air mata takyah cakap ar.
tapi aku tak perlu berubah jadi org laen,
hanya sbb ko da takde utk btau aku apa ko suke pasal aku.

aku takkan berubah En.B.
aku kasar macam dulu,
aku degil macam dulu,
aku kuat melawan macam dulu,
dan aku sayang ko sgt2 tetap macam dulu.
jadi perlu ke utk aku berubah?
aku rasa tak perlu.
siapa diri aku 2 yg buat aku sentiasa syg ko lebih dari aku syg diri aku.

aku minta maaf.
aku sedar hakikat diri aku yg mcm cilaka.
tapi ko selalu kata ko syg aku sbb aku ialah aku.
percaya tau tidak,
aku plg suka prasaan yg ko syg aku even prangai aku macam babi.
terima kasih B.
cuma mungkin ko tak sedar,
yg ko sbenarnya tak mampu syg aku sepenuh hati.
ko cuma mampu syg aku sebagai 'boneka peribadi'.
asal ko tau,
aku pun ada benda yg aku nak untuk diri aku.
aku ada benda yg aku nak buat sebab diri aku.
I'm willing to do anything for you,
but u don't get to decide everything for me to do.
mungkin ko takkan setuju.
tapi ini apa yang aku rasa,
jadi rasanya aku berhak nak kata.
aku pun tak halang hak kau untuk rasa yg sebaliknya.
aku mungkin geram dan marah,
tapi aku bukan tuding jari.
sebab aku mmg sedia tahu,
when it comes to feelings, nothing is simple.

hasilnya,
aku hilang ko.
ko hilang aku.
ko give up dgn aku.
satu janji yg aku takkan lupa.
"i will never let go of u coz i luv u too much"
ko tipu. bangsat. aku terluka.
tapi aku tetap doakan moga ko bahagia.
sbb aku ialah aku.
skali aku syg, aku tak mungkin benci.
walaupun lepas ko da lukakan hati aku.
berkali-kali.

0 comments:

Post a Comment