Thursday, November 18, 2010

Please kill me.


Bapak ah bosan camni.
adik aku da balik melaka.
malam ni kena tido sorang2.
nak sembang2 pun da tade orang.
nak jerit2 pun da tak ley.
nak turun bawah pun da tade orang nak teman.

Esok g keje sorang2.
makan sorang2.
duk terperuk kat ofis sorang2.
tade kawan.
balik umah tengok tv sorang2.
tade orang nak dikaco.
hari2 camni mmg boley mati aku.
sepanjang hari ni aku tak banyak cakap pun.
nanti korang jumpa aku sekali lagi.
aku da jadi pendiam.
hah, takyah nak buat2 terkejot!!
menyampah i tau! mencik!
huh.

----------------------------******------------------------------

*lagu yg berjaya buat aku tersentuh hati hari ni.*

malam ini ku sendiri
tak ada yang menemani
seperti malam-malam
yang sudah-sudah

hati ini selalu sepi
tak ada yang menghiasi
seperti cinta ini
yang semakin pupus

tuhan kirimkanlah aku
kekasih yang baik hati
yang mencintai aku
apa adanya

mawar ini semakin layu
tak ada yang memiliki
seperti aku ini
semakin pupus

0 comments:

Post a Comment