Tuesday, November 23, 2010

Aku sayang korang

 Quoted from blog member aku:
"love is like a butterfly..the more u chase it,the more it eludes u..it will come to u when u less expect it..so..be patient..=) "

Madu, 
thanx sebab share blog ko ngan aku. 
sikit sebanyak pengalaman ko da bukak mata aku. 
siyes aku rasa lega. =)

___________________________________________________________

Quoted from mesej member aku:
"ko kene kuat...Allah tak kan menguji hambaNYa lebih dari kemampuan kita..~"

Erin, 
ko lebey banyak pengalaman dari aku,
aku percaya ko lebey tahu perasaan ni.
thanx sebab selalu ingatkan aku,
ko setia jek bagi aku harapan untuk bangkit semula kan?
ko memang best!

____________________________________________________________

 Sorang lagi member baek aku,
takyah la aku nk quote kata2 semangat dia,
banyak sangat sbb dia memang sentiasa bagi full support.

Dayah,
thanx sebab sentiasa teman masa susah senang aku.
ko jek yang tau semuanya.
ko kawan yang sangat2 memahami.
untung aku ada kawan macam ko.
sayang ko!

_____________________________________________________________

tak lama lagi aku da nak balik kl,
mungkin lepas tu aku da jarang update blog.
so aku nak bagitau satu benda siap2,
*untuk semua kawan2 aku yang juga turut support aku selama ni*
takot lepas ni aku lupa.
kang kate aku tak kenang budi lak. =P
awk, ko, korang, everyone (cewah),
aku nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga.
aku hargai sangat2 masa yang korang luangkan untuk aku dan masalah2 aku.
aku siyes nih!
tanpa korang semua,
tak mungkin aku masih bernyawa dan kental nak harungi hari2 perit ni.
aku sayang korang!


0 comments:

Post a Comment