Tuesday, November 23, 2010

Optimism is key

slamber jek ko sound aku ye nyah.
tak sedar diri betol.
takpe, aku paham.
orang bodo macam ko ni memang tak tau mana limit ko. opss.
lantaklah ko.
tak kuasa aku nak layan ko da.
entah sapa yang kasik ko izin nak masuk campur dalam hal peribadi aku,
sedap rasa jek nak 'baek hati' tolong jadi orang tengah.
get lost la ye..maen jauh2.
BERAMBOS!

aku takkan biar orang2 tak cukup akal, 
yang tak tahu hormat perasaan orang laen,
yang tak tahu mana boleh campur, mana tak boleh.
yang tak tahu mana dia ada hak nak bersuara, mana dia takde.
nak sedap atur2 life aku.
siap nak bagitau aku apa boleh buat dan apa tak boleh.
sebok sangat pehal??
benda takde kena mengena ngan ko pun.
tetibe sembang macam ko kena tempias sama.
hek elehhh.

"dah2, jangan busukkan ati ko E."

makanya untuk saya,
hiyahhh..mari mulakan ari baru dengan azam baru..



hah, ni cabaran ni.
one step at a time ye E.
sama2 kita bina idup baru.
jauh dari orang2 gile bajet bagus, dan tak sedar diri tu.
eh, lebey2 lak.
skali nk kasik, tak agak2 lak tuh.
ko ni E, boley tahan ko punya pedas ye.
wahahahaha.
padan muka. wek!

0 comments:

Post a Comment