Tuesday, January 18, 2011

eFF you Bieber!!

harus update lagu² dalam mp3 malam ni.
lagu zaman bila ntah yang dalam mp3 ni.
tapi tenetnya slow gile nak mengdonloddddd.
haihhh, tensenlah aku macam ni.
aku prefer dengar radio jek kat mp3 aku selama ni.
sebab dj² boley tahan lawak, lagu² pun up to date sikit.
tapi jenuh bila duk kat umah ceruk² kampung nih.
nak dapat siaran radio tu macam gamfrang punya payah. huh.
nak layan tv3 online lagi la, kiamat baru siap loading gamaknya.
ni sume salah brodben yang lembab mengalahkan siput babi.
maka layan lagu dalam mp3 ialah last choice yang aku ada.
tapi lama sangat da tak tukar lagu² dalam ni.
macam merepek sangat jek lagu²nya aku dengar tadi.
meh nak tengok sikit lagu apa yang ada sebenarnya.

Eenie Menie by JUSTIN BIEBER???
ini baru betol takley blah ni.
mp3 aku da tercemar. shit. jijik.
*pegang pakai tisu, buang tros dalam tong sampah*


setel.
takyah susah² nak donlod lagu lagi dah.
ok jom tido.

0 comments:

Post a Comment