Monday, January 10, 2011

Selera kena besar!

Life aku skang bosan gile babeng. (skang jeke plak?)
tapi seriously sangat bosan la life skang.
sebab rumah langsung takde apa² yang boley dilayan.
takde tv, takde radio, takde fridge, takde dapor, sume pun takde ah!
macam mana la tak bosan duk umah macam tu kan?
sampaikan semalam nak layan AJL punya pasal,
ktorang ke batu pahat smate² nak carik port lepak yang tv nya pasang siaran AJL.
*semalam game Man.U lawan liverpool. rata² sume pasang siaran bola. huh.*
sadis kan? nangis skit ah! tsk tsk tsk. ok cukup. skit² je.
pastu lagi seksa jiwa ni bila tengok² Ana Rafali yang menang juara AJL. urgh.
*I'm sorry dear, I do adore u. u have the talent, u have the voice.
it's just that someone else deserves that prize more than u do. still, congrates~*

every single thing aku buat is a daily routine da skang.
takde variety langsung dalam perjalanan hari ke hari.
tiap² hari pun aku bangun lewat. (lalala~)
tiap² hari pun aku sakit jiwa ngan supervisor.
tiap² hari pun aku bengkak hati ngan 'orang gile'.
dan yang paling takley blah,
tiap² hari pun aku makan benda yang sama!
*tapi naseb baekla bendanya sedap, huh*

meh aku kasik tempek sket lunch aku yang sama tiap² hari tuh.

ikan bakor cicah air asam, nasik kuah masak merah+kicap, salad, teh o ais.

pasni korang takyah susah² da nak tanya "makan apa hari ni?"
(eh, ada sesape tanya ke sebenarnya??)
tengok! betapa bosannya life aku!
aku makan apa hari ni pun takde sape nak amik tau. 
ibarat melukut di tepi gantang. sob sob sob.
*pasal makan je pun nak emo lebey pehal??!!*
ok bye.

2 comments:

  1. sedapnyer lauk tu.. dh lama xmkn.. hehe

    ReplyDelete
  2. haa..kenala dtg parit raja..ada kedai makan nama line clear..siyes sedap! meh3..hehe..

    ReplyDelete