Friday, January 28, 2011

Satria terpakai diperlukan!!!

aku nak beli kereta.
used car jek.
nak beli yang baru, tak mampu.
tapi aku nak satria.
sebab proton 2ndhand murah sikit.
if perodua ni still mahal even da 2ndhand.
ada jek proton lain, tapi aku prefer satria.
orang bujang la katakan. lalala~

satria biasa yang standard da cukup bagus.
tapi if ada extra accessories seperti seat recarro lebey mantap!
sebolehnya aku nak yang tak penah accident.
dan amat penting untuk still sedap dibawak, 
yakni enjin still ok. takde sakit 'parkinson'.
budget aku limit sampai 9k sahaja.
condition mesti tiptop dan still cantik.
sebab aku takde duit dan masa nak makeup² lagi dah.
anyone with info tolong roger aku cepat².
inform aku link pun ok, nanti aku contact snirik.
kalo dapat area batu pahat lagi bagus,
senang aku nak pegi usha kete skali ngan urusan² lain.
aku nak beli and tros pakai on road.
da siap masuk² mimpi da pasal kete nih.
parah sangat da kondisi aku nih.
hilang fokus aku dibuatnya.
doakan aku cepat dapat kete please.
aku nak siapkan research dalam masa setahun.
maka aku sangat memerlukan transport dengan segera.

satria merah (gambar hiasan) sumber : google image

serious buyer. pay by cash. sila jangan ragu² untuk contact aku.
mengutamakan kepuasan hati kedua² belah pihak.
oh ye, kaki² gebang ni gua sangat tak layan. harap maklum.

thanx~

p/s: boley email info kat mieramax@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment