Friday, December 24, 2010

Aku perlukan dadah.

sepanjang hari ni gua cuma:

- bangun pagi
- jenguk fb jap
- update blog serba sedikit
- tido balik
- bangun makan
- mandi
- tido balik
- bangun mandi lagi
- update fb
- blogwalking
- tido balik
- bangun mandi lagi
- sedang update blog
- on the way nak masuk tido balik
(gua bukan saje² wat rajin nak mandi banyak kali ar, tp badan gua berbahang!)

ini rutin khas orang mengade sakit.
urat² badan semua rasa sakit. 
demam urat bak kata dayah.
selsema ngalir² deras mengalahkan sungai. (eeww)
tapi tak reti² lagi nak pegi beli 'dadah' kat farmasi tuh.
sungguhla bajet kental tanak makan ubat.
tapi bajet jela ye, pastu merungut 800 patah perkataan.
sakitnya belom terok sangat pun padahal,
belum layak nak ditahan kat wad lagi la.
tapi mengeluh, mengomel dan merungut yang lebey.
mengalahkan orang esok da nak mati.
orang jarang sakit memang macam ni.
sekali sakit, overdramatic!
macik da tua nak..tsk3.

okeh, mata da rasa pedih.
tapi gua nak kena pegi makan dulu.
perot da bunyik kruk krak kruk krak.
pastu mandi lagi buat yang ke lapanplohribu kali,
kemudian baru boley tido nyenyak sampai esok.
nyte.

p/s: ternampak iklan salonpas kat tv. yess!! da jumpa 'dadah' yang aku nak! mekasey tv!

0 comments:

Post a Comment