Saturday, December 11, 2010

Saturday nite fever

Malam sabtu.
standard ar tu.
apa barang duk baring² kat umah jek.
padahal baru sehari sampai Batu Pahat,
tapi da pegi berjalan merata sana sini.
awal pagi da keluar umah,
kul 12 malam baru balik.
anak dara zaman moden la katakan.
(tangan kat dada, mata ke atas)

abis jek keje,
kami ngan baju keje pakai tak salin² da,
tros pegi Square One mencari hiburan.
(bunyik macam pegi disko jek gayanya)

 aku ngan dayah. shantek kan kami? (yess!! wahahaha)

 reen ngan amar. comel la korang ni! (auwww~)

awek² hot!! haha.(up diri snirik tu harusss)

da sekian lama tak lepak sama².
aktiviti pun takdela banyak mana tadi.
lepak macam yang bese² tu jek.
tapi siyes puah ati kawe.
eceyh, kecek kelate dowh. (dowh?? spoilll)
layan karok 20 lagu. (wow!)
tengok wayang (gelak sampai pecah perot)
pastu melantak kepsi memalam buta (bajet kurussss)
lepas anta dak couple balik,
kul 12 sharp baru kami lak sampai umah.
cek enset ada 12 miskol dari Datuk Sri. ayark.
risau orang tua tu seharian dia kol tak dapat².
takot aku kena kidnap gamaknya.
maap la ye Datuk. huhu~
(ye, saya memang anak bapak. apa pandang²??!!)
dari pagi kuar tinggal enset kat umah.
malam da balik baru dapat belek enset.
memang teramatla niceee..
(mesti mak dayah tensen jek enset aku memekak²)
maap la ye macik. eheh~
aaanywayssssss..
aku rasa sangat best malam ni.
lama tak gelak ketawa puas².
asyik duk layan frust memanjang. huh.
lenkali kita cuba aktiviti begini lagi ye.
ok esok lak sambung kisah hidup.
da terlalu mengantuk nak bercerita panjang.
sebuah kisah klasik untuk semua.
"selamat malam"

0 comments:

Post a Comment