Saturday, December 18, 2010

Hepy Besday Jambu

Aku paling tak reti bab beli hadiah untuk orang sebenarnya.
apatah lagi hadiah untuk mereka² kaum Adam.
dua hari aku round Square One mall ngan BP mall carik hadiah.
dengan berbekalkan duit yang tak seberapa plak tuh!
tapi dah nak pegi besday party member, 
macam tak sedap la plak datang lenggang kangkung je yek.
aku da nyaris give up da pun masa hari kedua tuh.
letih berjalan jek yang lebey.
hadiah yang sesuai tak jugak jumpa².
kena plak tengah nak krismas ni kan?
sume benda kat mall tu mesti pasal krismas.
lagi la aku abis idea nak beli apa.
aku kidnap Santa Claus tu jadikan hadiah kang!
ntah berapa banyak wrapper lak aku nak kena beli nak balut dia pastu.

at last!!
aku jumpa jugak hadiah untuk En.Jambu!
suka bukan main kepalang lagi aku jumpa menatang nih.
sebab aku rasa menatang ni sangat sempoi dan stylo. wee~~


HAPPY BIRTHDAY JAMBU!!

0 comments:

Post a Comment