Sunday, December 5, 2010

Motor besar

Korang penah tengok cite Dark Angel tak?
Tak penah?? RUGI.
cite ni best wooo.
dulu aku memang minat ar cite ni.
pelakon utama dia Jessica Alba a.k.a Max(hot yaw!)
cite ni jenis action movie.
aku memang rasa cite ni sempoi.
max ni siap ada tatu bar code belakang tengkuk dia.
(time ni ramai kot yang tiru wat tatu bar code ni)
kononnya dia tentera 'sulit' yang terlepas ar.
macho abis ar belasah orang.

ni yg aku suka sgt ni! siap naek superbike, wohoo~

cite ni da lama.
zaman aku skolah rendah lagi kot.
takpun zaman aku baru nak berjinak² ngan kain skolah biru muda.
tapi aku memang minat gila lah cte ni masa tu!
siap berangan² nak beli motor besar macam ni.
pergh, memang sempoi.
pastu kena kejar ngan bapak aku. haha.
(jangan ko xtau bapak aku lari lagi laju dari motor ni)
aku teringat cite ni lepas tgk Megan Fox nek motor dalam transformers.
teruja tros nak beli moto macam ni bawak jalan². haha.

tapi sebenarnya aku da pun berpeluang merasa motor besar.
3 tahun aku jadi pembonceng setia TZM encik B.
jadi rasanya aku takdela kepingin sgt da nak beli.
da ada pengalaman naek pun aku da kira puas hati.
tapi kalo tetibe ada nak kasik superbike sbijik free²,
mana boley tak amik! ahaha.
bila lagi nak merasa jadi minah rempit macam depa ni kan?
weee~~

0 comments:

Post a Comment