Saturday, December 25, 2010

Updates dari orang poyo sakit. wtf?

tadi sakit bagai da nak mati.
malam ley pegi tengok wayang lak kan?? lalala~

cite ni la kami tengok tadi!

lawak gila cite ni.
kami siap tengok 3D, best!
gelak tak hengat dunia kau!!!
taaapiiii..tiket dia namblas hengget! tsk3. 
sekali lagi pembaziran telah berlaku.
tapi aku puas ati la tengok cte ni, 
so hati tetap gumbira walaupun poket da rasa ringan semacam. haha.

dan ini semua adalah terima kaseh kepada salonpas!
lepas pakai benda alah nih la yang aku boley sampai ke wayang nih.
u av made my night sayang, muahh! (why sounded like lucah hah?)

baru beli tadi pastu tros 'tepek' kat belakang badan. mmm..sedap. (erk?)

rasa lega dowh pakai menatang nih,
bebas sikit rasa nak gerak.
kalo tak, gerak sikit da rasa menyucuk² dia yang perghh!
boley buat aku bunuh diri tau! (wtf? over la kau!)
tampal 6 keping belakang badan,
pastu siap da ke wayang dan ke dataran men belon sabun, eheh.
dan yang paling penting skalik,
kompem malam ni ley tido ngan lebey nyenyak,yey!!

"selamat malam semuaaaa.."

ehhhh, cop²! jap!
alang² tengah wat entry nih,
teringat lak satu mende.

hari ni kira da 25hb la ek?
ish, masa aku raya,
korang sume wish aku selamat hari raya.
ni korang nak raya,
takkan aku tanak wish lak kan?
gile keji lah aku kalo aku wat² lupa.
iklan penuh kot kat tv tuh.
siap ngan lagu "Santa Claus is coming to town" lagi.
tak logik sungguh kalo aku tak tau hari ni korang raya ye tak?

jadi pada semua kawan² aku yang menyambut hari natal,

have a merry² christmas la ye. mmuahh!!~

0 comments:

Post a Comment