Wednesday, December 8, 2010

Demi Datin Sri

Datin Sri ajak kuar window shopping hari ni.
bosan duk umah katanya.
aku pun memang niat nak bawak dia jalan² sebenarnya.
esok aku da nak kena gerak ke Batu Pahat.
jarang² sangat aku dapat luang masa ngan Datin Sri.
sekali sekala bila ada masa free macam ni,
memang aku akan teman dia kemana dia nak.

kali ni kami cuma ke Jusco ngan Carrefour.
sebab ada bawak anak aku.
takley pegi jauh² ngan dak tecit ni.
dia baru 5 bulan, kang meragam kalo tempat sesak².
memandangkan niat pun nak window shopping jek.
jadi kami lebey banyak melantak dari beli barang.
aku bawak Datin Sri makan kat Johnny's Restaurant.
teringin nak makan tom yam seafood kat sana katanya.

 Datin Sri sronok dapat air kelapa.

 Tom Yam KUNG febret Datin Sri.

Aku menjadi mak budak.

Tecit tgh 'high' dapat bekalan ubat Datin Sri.

Round² dalam jusco.
Datin Sri beli sehelai baju.
Round² dalam carrefour.
aku lak beli sehelai baju.
memang tak penahnya dapat exactly window shopping.
mesti ada gak sebarang dua yang dibelinya.
like mother like daughter, haha.

hari da mula hujan dengan lebatnya.
kami pun da nak beransur pulang.
tapi sebelum tu!
kami sempat makan lagiii. haha.
kali ni Secret Recipe lak.
Datin Sri teringin makan kek lak kali ni.
(rosak diet aku! macam mana nak kalahkan Megan Fox ni??)

 Chocolate Indulgence untuk aku.

Black Forest untuk Datin Sri.

selesai makan barulah kami beransur pulang.
skang aku student lagi, ni jela yang aku mampu.
tunggu nanti aku da keje, dapat gaji,
kita pegi makan tempat lagi best lak ye Datin.
sementara tu Datin kena sabar dulu la duk bosan kat umah.
ada 2 tahun lagi baru aku abis belajar kat Batu Pahat tu. (mak aihh)

Datin Sri mengomel sakit kaki jalan banyak².
tandanya aku da bawak dia berjalan sepuas hati la tu kan.
sampai sakit² kaki dah tu. hoho.
(aku da rasa nak patah kaki da pun dari semalam duk berjalan)
tapi tak mengapa, sebab yang penting,
mission accomplished!

0 comments:

Post a Comment