Saturday, December 11, 2010

I need a new haircut.

Rambut aku potong hari tu.
masih lagi pendek gila.
aku suke rambut aku pendek skang.
tapi masalahnya hairstyle da cam sial.
sebab maen potong jek ari tu. asal pendek.
lepas ni tunggu rambut aku panjang skit.
aku ingat aku nak pegi gunting baru.
benci jek tengok rambut aku yang skang.

aku da aim da style rambut ahkak ni. tiru skit boleh ye kak.

kalo ye nak rambut pendek pun.
tapi style mesti mau jaga kan?
pasni tamau da pakai term 'asalkan pendek'
sebab lepas 2 minggu,
rambut da start panjang sikit, 
sumpah buruk gle kau!
kasik rambut aku lepas kening dulu,
pastu aku nak pegi re-shape, re-style, segala re- lah!

simpan jek rambut bagi panjang macam dulu??
ah, malas! bazir shampoo jek.
(style tak reason aku? haha)

0 comments:

Post a Comment