Wednesday, December 22, 2010

Gile Kentang

tajuk entry nak gempak, haha.
aku teringin nak makan kentang kat Mr.Magic tu jek sebenarnya.
rasa terbayang² keenakan rasanya. nom nom nom..
eh, korang ni penah makan kentang goreng kat Mr.Magic tak?
sedap wooo..rugi tak cuba. ada macam² perasa boley letak.
ada cheese, curry, spicy, macam² ah!

inilah kedainya! (branch summit BP)

kat sini ada jual banyak lagi benda lain sebenarnya.
bukan takat jual fries ngan perencah² enak tu jek.
ada waffle, hotdog, ice cream & ice blended.
last aku pegi ari tu masa aku nk bertolak ke KL.
sempat singgah beli fries kejap. ngeh3.
aku order fries cheese campur curry (febret!)

taraaa..da siap kentang saya! (ok da tau nape muka saya makin bulat!)

tapi hari tu ahkak tu salah dengar rasanya,
dia lupa nak taruk perencah curry dalam kentang tu.
ada rasa sedikit muak la bila makan kentang ngan cheese jek.
tapi still sedap la, cuma tak rasa pedas. (kurang umph!)
harga cuma 3 hengget, ok ar tuhhh..

alang² aku da tengah tulis entry ni,
nak kongsi gakla ngan korang 1 lagi tempat aku pegi,
malas ah nak wat entry banyak² kali. (skali harung kan senang)
tadi aku cakap aku singgah Mr.Magic before bertolak nak g KL kan?
ha, ni kira 1 lagi tempat aku singgah before aku sampai KL.
aku ke sana nak amik Baby (adik aku) sebenarnya.
(budak tu nak ikot balik KL,tak malu kan? wahaha~)

UiTM Melaka.
tempat dia tanak macam jauh dalam kampung lak kan!
tapi kampus dia cantek. siap ada teratai layu di tasik madu.
sesape yang baru nak pilih universiti tu, sila consider utk amik UiTM Melaka.
adik aku pun setakat ni belum ada masalah lagi sepanjang duk blajar kat sana.

toilet dia bersih gila! kami siap bergambar lagik. wee~

owh, terasa ayu bergambar di bawah pokok, bertemakan tasik. auw~

see? nice kan tempat ni?
tu la aku cakap, korang kena try datang sini.
suasana dia macam best untuk dijadikan tempat nak idup and blajar.
kami yang datang menyinggah kejap je ni pun rasa tertawan ati tauuu~

0 comments:

Post a Comment