Monday, December 13, 2010

Berita baek kejut pagi

Hari ni aku memang plan nak bangun lewat.
da banyak hari aku merayau tanpa cukup rehat.
jadi betri mesti mau 'recharge' cukup².
aku tengok dak² ni bangun nak g keje kul 8 tadi.
memandangkan aku menganggur, jadi aku sambung tido balik.
siap pesan kat dayah nanti nak g lunch kejot aku.
anak dara zaman moden la katakan. (bikin malu)

dekat² kul 11 camtu ada no pangkal 07 kol.
no johor. dayah biasa pakai phone ofis, jimat.
"awal gak dayah ni nak g lunch? lapar la tu"
aku pun dengan yakinnya tros angkat kol.

"oit, nak balik da ke?"

sekali dia jawab.
" assalamualaikum. Ini cik B.A ke? saya dari pusat siswazah"

gulp! wahaha, mmg best!
"sori2, saya ingat kawan saya tadi. ada apa tu eh."

"kami nk inform surat baru da dikeluarkan untuk cik nak daftar master,
bila² masa cik boleh datang amik"

yahuu!!
alhamdulillah.
pagi² bangun dikejotkan dengan berita baik.
rayuan aku nak tukar master dr kerja kursus ke penyelidikan da diluluskan.
means aku da kompem blh mendaftar bulan ni la tu.
esok da boleh mintak duit yuran dan 'imbuhan'. haha.
money money moneyyyyy!!!!

0 comments:

Post a Comment