Thursday, December 16, 2010

Za Compact Powder

Tengah² tade duit pun ley pegi shopping! shit!

aku tade niat nak beli pape pun sebenarnya hari ni.
tapi tetibe nampak lak compact powder tengah sale nih.
haishhhh!!! kang kalo tak beli skang, lenkali da mahal!
last² zap aku amik pegi bayar. cesss!!! tak ley harap!
duit nak makan pun takde, lagi tak sedar diri. 

-credits to DAYAH sebab tolong dahulukan duit. huhu.-

beli tanak yang up² lak kan! Za tuhhh. hish.
aku dari dulu memang pakai compact powder jenis ni sebenarnya.
bukan sebab aku kaya ye!! langsung tidak!
tapi sebab yang ni jek yang seswai ngan kulit sensitip aku ni.
dia buat kulit tak berminyak dan skaligus kurang potensi berjerawat.
tapi memandangkan aku sengkek jek manjang.
da lama aku tak beli yang ni.
asyik duk beli yang brand tah hape² tuh.
muka pun da penuh jerawat.
ni tengah sale tadi, aku pun amik ar dulu.
kang da mahal balik, macik tau macik tak mampu. isk3.
tapi ini pun tadi beli dia punya refill jek sebab bekas dah ada.
so tadi dapat beli dengan harga RM29.65 kalau tak silap.
which is sebelum less itu lebey mahal la. ayark.
nanti i cepat² ganti duit you ye dayah.
mekaseyyyyyy!!! muah! muah!
yesss, pasni ley makeup cun².
pastu pegi ngorat puas². nyahahaha.

poket da kering sangat da ni. T_T
"pasni ko tayah ngade nak pegi jenjalan dah! duk umah jek!!"

kepada korang yang rasa nak cuba produk ni,
sila dapatkannya di pasaran sekarang!!
(ada discount 15% + promotion casing powder limited edition yg sangat cantik)

0 comments:

Post a Comment